Skip to content

پازل شمارش اعداد

پازل شمارش اعداد بازی هوشمندانه‌ای است که دانش ارقام، اشکال و مقادیر را در کودکان تسهیل می‌کند. این پازل به‌منظور تقویت استدلال منطقی کودکان، نه‌تنها مهارت‌های حل مسأله را در آن‌ها محک می‌زند، بلکه به‌ همان‌ اندازه مهارت‌های آن‌ها را در ریاضیات افزایش می‌دهد. فقط کافیست روی دو پازل اولی که درست می‌کنند مهارت پیدا کنند، سپس از پازل‌های بعدی با آرامش بیشتری لذت می‌برند. 

شما می‌توانید برای مشاهدهٔ کاربرگ‌های شمارش اعداد در پایهٔ اول ابتدایی و پایه‌ٔ دوم ابتدایی روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

مزیت‌های پازل شمارش اعداد:

همان‌طور که بازیکن‌های کوچک ما، اعداد را با حروف و اشکال را با مقادیر تطبیق می‌دهند، مهارت‌های حسی عددی خود را قوی می‌کنند. علاوه بر این در این بازی، مفاهیم عددی با تصاویر رنگارنگ و واضح ارائه شده است. بنابراین بچه‌ها پازل شمارش اعداد را آن‌قدر جذاب خواهند دانست که در نتیجه باعث افزایش علاقه آن‌ها به بازی‌های آموزشی، تمرکز و کسب دانش می‌شود.

هدف از پازل شمارش اعداد این است که دانش‌آموزان آن را به‌راحتی چاپ کنند، بازی کنند و یاد بگیرند. ما اعداد ۱ تا ۱۰ را در این پازل به زیبایی طراحی کرده‌ایم که هر پازل شامل خودِ عدد به رقم و حروف، چوب خط، تاس، تعداد اشکال، تعداد انگشتان و تعداد دایره‌های رنگی در جدول است.

مقصود اصلی این بازی این است که بچه‌ها اعداد ۱ تا ۱۰ را در قالب حروف، شکل و کمیت یاد بگیرند. از همه مهمتر ایده نمایش عدد با دایره‌های رنگی در جدول ۱۰ قسمتی است. این جدول مفهوم عدد ۱۰ را به دانش‌آموزان نشان می‌دهد که برای درک ارزش مکانی و محاسبات ذهنی ریاضی ضروری است. شما می‌توانید برای مشاهدهٔ کاربرگ‌های دسته‌های ۱۰ تایی و ارزش مکانی در پایهٔ اول ابتدایی روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

بچه‌ها می‌توانند به‌سرعت در پازل شمارش اعداد مهارت کسب کنند و به آن مسلط شوند. بدون شک هر دانش‌آموزی این بازی سرگرم‌کننده را دوست خواهد داشت؛ بنابراین همان‌طورکه لذت می‌برند و بازی می‌کنند، به همان‌اندازه ریاضی پایه را یاد می‌گیرند.

شما می‌توانید فایل‌های رایگان بازی پازل شمارش اعداد را از لینک‌های زیر دریافت کنید:

نظر خود را در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید.


ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
جستجو
2
سبد خرید